Arkivplanen skal nyttast som eit arbeidsreiskap av alle tilsette i Stranda kommune. Målet er at alle som handterar dokument som vert til som ledd i den verksemda kommunen driv, skal kunne finne informasjon om kva retningsliner som må følgjast, og kva løysingar kommunen har på arkivområdet.
Arkivleiar skal ha melding om alle endringar i kommunen med moglege følgjer for arkivet, i god tid før dei vert sett i verk.
Arkivet har rett til å uttale seg om dei følgjene dei kan få for arkivet.
Oppdatering av arkivplanen skal mellom anna skje når:
- det skjer endringar i post- og arkivrutinar.
- ei kommunal eining opprettar eit nytt arkiv eller arkivdel.
- det vert teke i bruk ny arkivnøkkel.
- ei kommunal eining tek i bruk eit nytt datasystem for lagring av informasjon.
- kommunale einingar blir lagt ned eller oppretta.
- det vert oppretta eller lagt ned styre eller utval .
- det vert gjort vesentlege endringar i kommunen sitt delegasjonsreglement.
- kommunale oppgåver vert overført til verksemder utanfor kommunen.
Arkivleiar avgjer elles om det er behov for oppdatering av arkivplanen. Særleg er dette aktuelt når:
- det vert teke i bruk ny versjon av arkivnøkkel .
- det vert teke i bruk nye versjonar av datasystem for lagring av informasjon.
Arkivplanen vert oppdatert jamleg. Det vert sendt ut melding til dei partar det gjeld, straks ein revisjon/korrigering er utført.
Alle brukarar har ansvar for å gje tilbakemelding på den informasjon som er i arkivplanen. Om registrerte opplysningar ikkje er korrekte eller endringar er gjort, skal arkivleiar kontaktast.
telefon 464 11 016/70268000 eller e-post birlan@stranda.kommune.no
Laster...