Hopp til hovedinnhold (trykk enter)
Arkivplan.no
Printer-ikon Utskriftsvennlig versjon

Rutine for mottak av post i Altinn

Føremål

Rutina skal sikre at digital post som kommunen mottek i Altinn, og som ikkje vert fanga opp av system med SvarInn, blir henta ut og distribuert til rett mottakar i kommunen. 

 

Ansvar

Ansvar etter rutina er spesifisert i beskrivelsen under.

 

Avvikshandtering

Avvik frå rutina meldast i kommunen sitt internkontrollsystem (Compilo)

 

RUTINE

Steg

 Beskrivelse

Ansvarlig

Logge inn

 Logg inn på www.altinn.no som deg sjølv, når   postmottaket mottek e-post om ny melding i Altinn. 

 Velg den aktuelle eininga. Dette står vanlegvis oppført i e-   posten vi har motteke.

 Finn den aktuelle meldinga. Finn du den ikkje, tydar dette   på at rolla "Post/Arkiv" ikkje gir tilgang til meldinga.   Videresend då e-posten til rett eining. 

                                               Servicekontoret

Handtering av post i Altinn

 Arkivverdig post

  • Mellomlagre dokumenta på eigen PC. Deretter journalfør i Websak.
  • Arkivverdig post som skal arkiverast i fagsystem skrivast ut, og sendast til korrekt mottaker i internposten.

 Ikkje-arkivverdig post

  • Ikkje-arkivverdig post videresendast direkte fra Altinn. Eventuelt kan denne posten mellomlagrast på eigen PC og videresendast på e-post til rett mottaker. Dette gjeld f.eks:
    • Melding om EU-kontroll på kommunale kjøretøy 

 Arkiver i Altinn

  • Velg "Arkiver" på meldinga i Altinn slik at den flyttast til fana til arkiverte meldingar.

 Slett nedlasta dokument

  • Slett til slutt alle nedlasta dokument fra PCen. NB!: Pass på at ikkje dokumenta kun flyttast til papirkurven. 

                                                                                                             Servicekontoret                   

Post som videresendast

 Følgjande dokument videresendast (e-postmeldingar vi   mottek om desse kan slettast) NB! Lista er ikkje     uttømmande!

  • Varsel om EU-kontroll
  • Sjukmeldingar
  • Søknad om sjukepengar
  • Brev om skatt og avgift
 
   
   

 Servicekontoret

Post som postmottaket/servicekontoret ikkje får melding om, men som vi etter avtale med einingsleiar kan gå inn å hente ut. Dette kan t.d vere ved ferieavvikling, der den som har rolla post/arkiv ved eininga er vekkreist. Einingsleiar sender då beskjed til postmottaket om kva for post som skal opnast og sendast internt. Då mellomlagrar vi dokumenta på pcen, skriv ut og sender i internpost. Slett deretter dokumenta!

  • Klientpost PPT
  • Klientpost barnevern
 
   
 

Alle rettigheter Arkivplan.no | Laget av Arkivplan.no AS

Laster...